- سلام خانم

-....

- جواب سلام واجبه ها ...

- سلام

- میتونم چند دقیقه وقتتون رو بگیرم

- برای؟

- یه عرض کوچکی داشتم خدمتتون

- من دارم میرم خونه ... خیلی هم خسته ام

- زیاد طول نمیکشه

- خب بفرمایین

- میخواستم با هم بیشتر آشنا بشیم

- برای؟

- دوستی

- یعنی شما میخواین دوستپر من باشین؟

- بله اگه افتخار بدین

- خب من دوستپسر دارم

- نه؟

- آره ....

- خب رابطه تون چطوریه

- خوب

- چند وقته دوستین

- نزدیک دو ماه

- خب پس زیاد نیست ... فکر نمیکنم من این وسط مشکلی ایجاد کنم

- یه سئوال؟

- بله؟

- شما اگه دوست دختر داشتین ... بعد یه دختر دیگه میخواست باهاتوت دوست شه باهاش دوست میشدین؟

- خب ببینید کسی که 1 ماهه با شما دوست ... هنوز در مرحله آشناییه . ...

- جواب سئوال منو ندادین

- شاید درست متوجه نشدو چی پرسیدین؟

- شما اگه دوست دختر داشتین ... بعد یه دختر دیگه میخواست باهاتوت دوست شه باهاش دوست میشدین؟

- خب بستگی داره

- به چی؟

- به اینکه چقدر نیازهامو بر طرف میکنه و تا چه حد برام عالیه

- خب اگه همه جوره عالی باشه چی ؟

- مگه دیوانه ام ؟

- هوم ..... اتفاقا منم دیوانه نیستم ..... بنا بر این ... بای بای ....

.

.

.

از دور داد میزنه ... این شد جواب منطقی .... ممنونم خانم ...

نظرات 4 + ارسال نظر
عیسی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

عچب روزگاری شده! .. جالب بود واسم! .. تو هم خوب جوابشو دادی

رضا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:48 ب.ظ http://ccforum.mybesthost.com/forum

سلام خسته نباشید...تالار گفتگوهای ما هم افتتاح شد...با عضویت میتوانید وبلاگ خود را در انجمن معرفی وبلاگ معرفی کنید...منتظر حضور شما دوست گرامی هستیم.

مصطفی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:04 ب.ظ http://shahabnoor.persianblog.com

:))
پس پسرا هم زیاد غیر منطقی نیستن!

سامان دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ق.ظ

ممنونم خانم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد