یه سئوال ....
سن من میخوره که از نوشته هام برداشت بشه که راجع به دوستپسر یا دچار بازی نوشته باشم؟ .....

یه سئوال دیگه هم دارم ......
این هک چیه؟ .....
چرا من هیچ علاقه ای بهش ندارم ؟
چرا بعضی ها انقدر علاقمندند .....
جملاتی از قبیل من تو کار حک (هک)(چه میدونم با هر ه یا ح ای) ....ام یا من یه موقع حکر بودم ولی الان دیگه حال نمیکنم ..... یعنی چی؟ ....
.
.
اقا یه سئوال دیگه هم بپرسم ؟
چرا بعضی از این رجال .... برای دوست شدن یا آشنا شدن یا ابراز علاقه کردن به جنس مخالف عین بچه آدم نمیرن مودبانه بهش بگن؟
و کارهایی میکنن بس عجیب ....
نظرات 9 + ارسال نظر
سید عدنان چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

منم از حک یا هک خیلی متنفرم... اصلا خوشم نمیاد..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:05 ق.ظ

جواب سول سوم
به قول شکسپیر: تردید ها به ما خیانت می کنند و ما را از کوشش باز می دارند
شاید این رجال محترم تردید دارند (شاید هم می ترسند)

[ بدون نام ] شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:10 ق.ظ

نظری راجع به سوال اول و دومت ندارم.
ولی سوال سوم: شاید با خودشون مشکل دارن٬ شاید روشون نمیشه٬ شاید خیال میکنن ارشون کم میشه٬ شایدم مثل بنده فکر میکنن که طرف مقابل باید علم غیب داشته باشه و از این رفتار عجیبشون بفهمه که دوسش دارن!!!!!!

گاگ دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:11 ق.ظ

۱ - من که همچین برداشتی نکردم تازه به نظر من که کاملا بر عکس این دیده میشه
۲ - هک چیزییه که اینجا فکر میکنن انجامش میدن در حالی که نمیدونن چی هست
۳ - برای اینکه این رجال بلد نیستن

راستی خوشحالم این فیلتر احمقانه از وبلاگت برداشته شد

شبح دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ب.ظ http://spooktanha.persianblog.com

۱/اولا که یه همچین برداشتی نمی شه تازشم اگه بشه هم به کسی چه مربوط؟ بلاگ خودته هر چی می خوای می -نویسی
۲/گیر به این چیزا نده هر آدم بی کاری که یه لغت یاد میگیره راه
می افته میاد نت
۳/اول از خودت بپرس چرا بعضی از این نسا... اینقده طاقچه بالا می زارن؟؟؟

آرش نامور شنبه 5 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:32 ب.ظ

Salam shirin jan
omidvaram khoob bashi
kheili vaght bood ke az tarafet, linkaye webloget nemiomad
khodam omadam fozoli va fahmidam ke hak shodi
motesefam
lotfan to ID jadidet mano add kon
khoosh bashi
ghorbanat
Arash

مهدی سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:04 ب.ظ

فرشته عاشق جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:36 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

خبری ازت نیست؟
قهر کردی؟
با کی؟
بابا بی خیال

بانو پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ http://banoo.blogsky.com

دیگه نمینویسی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد