فکر کنم ... این دفعه دیگه قضیه جدیه ....
دیگه نمیرم شرکت بابا ...
آقا بیکار شدیم ....
.
.
امروز داشتم یه نگاه به این وبلاگ در پیتم میکردم .... دیدم توش همه چیز رو تو مردشور خونه شستم گذاشتم کنار ....
هیچ کی هم هیچی نگفته که دختر شرم کن ... حیا کن .... خانم باش ... د هه ...
.
.
.
.
- من نمیدونم .. حالا خواستی با خانمه .. اره خلاصه ... خب ... درست ...... دیگه چرا عقدش کردی خره .....
- نفهمیدم ... اصلا چه معنی داره آقا با هر خانمی آره خلاصه ....
- خب ... ببین دخترم .... در زندگی اصولا تنوع لازمه
- آها ........... پس که اینطور ..... حق با شماست ..... برای خانمها هم لازمه بخصوص که خانمها میتونن (یخیال .. نمیگم .... واسه وبلاگم پروکسی میذارن )
- خانمها غلط میکنن
- ا.... چرا؟
- چون خانمها بیجا میکنن
- خب ببین عزیزم ... اگه برای تو مجازه . برای منم مجازه دیگه
- شما هم بیجا میکنی . الان اگه اینجا بودی ...یه دونه محکم میکوبیدم تو سرت
- ا وا ... چرا ........ مگه تو به تساوی حقوق زن مرد اعتقاد نداری ...
- چرا .... ولی خانمها .... غلط میکنن
- ببین این که نشد دلیل ... من توجیح نشدم ....
- آره خب ......... از پشت تلفن نمیشه ... بیا اینجا من توجیحت کنم ...
- نه ........ تو میخوای منو بزنی ........ ببین بیا منطقی باشیم ..... از قدرت بدنی استفاده نکنیم ..... نا سلامتی ما روشنفکریم
- من این چیزها حالیم نیست . حضوری و با منطق حالی شما میکنم ......
..
.
.
- خب حالا برو واسه جمعه بلیط بخر
- خودت برو دیگه ... نشستی خونه که چی بشه ..... پاشو برو بیرون یه هوایی بخور - مممم.... آخه ... سختمه ....... باشه ( با توجه به تساوی زن و مرد )
- نخیر . لازم نکرده .... خودم میرم میخرم ..... تو بمون خونه ......

نظرات 2 + ارسال نظر
سید عدنان پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

ای بابا.. بالاش یه +۱۸ میزدی که من نخونم .. :p نا سلامتی دهنم بو شیر میده هنوز :d

‌بهرام پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:42 ب.ظ http://Dokhtarankimiagar.blogsky.com

سلام دوست خوبم
می خواستم تو رو توی یه تجارت بزرگ شریک کنم این کار اصلا ضرر نداره به امتحانش هم می ارزه فقط برو ببین اگه حال کردی عضو شو
WWW.IranBIN.Com
باید عضو شی قبلش هر چی دوست داشتی بدونی رو در قسمت عضویت ویژه بخون اگه شناسه معرف خواستی مال من هست
ALSH102809001
با من تماس بگیر!
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد