شاید ...

یه تق

نه

یه توق

نه

یه تلنگر

نه

 یه تالاپ

نه

یه تولوپ

نه

یه چک

نه

یه متلک برخورنده

نه

یه کتک جانانه

نه

یه بوس

نه

یه ناز

نه

یه نگاه مهربون

نه

یه نگاه خشمناک

نه

یه نامه

نه

یه حرف

نه

 یه دعا

نه

چند رکعت نماز

نه

خوندن قرآن

نه

سر گذاشتن رو پای مامان

نه

آب بازی کردن با بابا

نه

راه رفتن رو چمن

نه

خوابیدن رو آب

نه

تاب بازی کردن

نه
با نی نی بازی کردن  

نه

یه شعر کودکانه

نه

یه شعر بزرگونه

نه

یه کتاب

نه

یه جمله

نه

یه معجزه کوچیک

نه

یه معجزه بزرگ

نه

یه قرص

نه

یه سفر

نه

یه مهمونی

نه

یه عذاداری

نه

یه غذای خوشمزه

نه

چند روز گرسنگی

نه

یه پارچ آب یخ

نه

شربت

نه

مشروب

نه

سیگار

نه

تریاک

نه
هرویین

نه

مرگ

.....

آره ...

شاید مرگ کمکم کنه تا از این مسلخی ک خودم واسه خودم ساختم خلاص بشم ....

تو فکر میکنی اگه .........

.

.

.

 

 

من نمیدونم ...... من از این وضعیت خسته شدم ..... یکی بیاد یه دونه بزنه تو سر من و گوشمو بکشه ببره اونجایی که نرمال باشم .....

 

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان(پسرایرونی) چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:59 ق.ظ http://pesarironi.com

سلام شیرین شیرینم چاکر. نبینم اینجوریا بشی. میخوای خودم بیام معالجت کنم دوات پیش حودمه :) پایه باش. خوش و و خرم باشی . فعلا بای بای

شهیاد چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:12 ق.ظ http://heartme.blogsky.com

yade bogzashte be del mando darigh,nist yari ke mara yad konad, dideam khire be rah mando nadad, nameii ta dele man shad konad,khod nadanam che khataee kardam ke ze man reshteye olfat bogsast,dar delash jaee agar bood mara pas chera dide ze didaram bast..

سلام
خوبی؟؟؟؟؟
زیبا نوشتی خیلی قشنگ بود امیدوارم بیای به وبلاگ منم سر بزنی .
منتظرم یا حق.

آقا ساسان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:54 ق.ظ http://sasan172.persianblog.com

هنوزم میشه گرفتار وحشت این شب سیاه نشد... نه ... امید... نه عشق... نه یاری... نه دیاری... چه می‌شود ما را؟....

هیچ چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:05 ب.ظ

خیلی پیشرفت کردی ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:00 ب.ظ

به خودت برگرد

بانو چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:11 ب.ظ http://banoo.blogsky.com



سلام شیرین خانوم.

هوس گوشمالی کردی!؟

تو الانم خیلی خوبی که، از نرمال من که بهتری!!!




صنم شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام....میبینم که یکی مثل من پیدا شد!اگه راهکاری پیدا کردی ما رو بیخبر نذار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد