برام جالبه که بعضی از آدمها خودشون رو استاندارد جهانی قرار میدن و باقی رو با خودشون میسنجند ... و حکم صادر میکنن ....

نمیدونم این ساختمان داده ها و مدار و پایگاه داده ها و اسمبلی و چه و چه

امتحانا دراه شروع میشه .... تو فکر میکنی ... کسی که تا حالا یکبار هم سر هیچ کلاسی نشسته چقدر باید درس بخونه تا 19 واحد رو راحت پاس کنه ... باید شروع کنم درس بخونم ........ برام دعا کن .... خب؟

نظرات 11 + ارسال نظر
شاهد چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ب.ظ http://castle.blogsky.com

سلام
خط اول و دومت که حقیقت محضه .
امیدوارم موفق باشی . برات دعا هم می کنیم چشم !
تو هم دعا کن ما رو .

آرش نامور چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:46 ب.ظ

Salam shirin jan
khate avalo ke kheili ghashang neveshti
man barat doa mikonam
motmaeen bash
movafagh bashi

مهران چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ب.ظ

سواله خوبیه جدا باید چکار کنیم؟
جوابش اینه که
من ۶ واحد با تصدیقی دارم که هیچ کس رو نمی ندازه
۶ واحد با این شاموزیه -چیه - که همه رو می ندازه
۲ واحد اخلاق دارم که می رم چرتو پرت می نویسم
۳ واحد ریاضی دارم که برای بار چهارم میفتم
۲ واحم آز دارم که با استادش کنار اومدم
تو هم همین کار کن :(

آس و پاس پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ http://majidf298.persianblog.com

سلام
این حرفی که زدی عین واقعیته...تازه اینجاش جالبه که خودشون هم نسبت به اون موضوع تسلط و درک درستی ندارند...حتی اگر هم داشته باشند همچین حقی رو ندارند...

هیچ پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:58 ق.ظ

دعا می‌کنم برای همیشه و برای همه چی

فرزاد سلطانی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:10 ب.ظ http://gushlove.persianblog.com

سلام...خیلی این کار رو میشه راحت کرد...کافیه درصد پرداختن به درست رو کمی بیشتر کنی....مطمئنم که حتما موفق می شی و با نمره های بسیار خوب امتحانات رو میگذرونی....برات دعا می کنم.....:)

[ بدون نام ] جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:47 ق.ظ http://www.mkh-dastan.persianblog.com

وبلاگ خوبی داری اگه حال خوندن داستان داری سر بزن

محسن جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:49 ب.ظ http://weblog.mohsentaleb.com

احتمالا باید خیلی بخونی! :)

Shervin Ebrahimi شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ق.ظ

َدر حقیقت این کاری هست که همه می کنند ونه بعضی از آدمها.
مگه تو خودت می خوای راجع به کسی نظر بدی اونو با کورش کبیر یا هیتلر مقایسه می کنی؟!
بدون اینکه خودت متوجه باشی اونو با خودت مقایسه می کنی.مثلا میگی اگه من جای اون بودم اینجوری گذشت نمی کردم پس آدم مهربونی هست یا اگه من بودم اینو اینجوری نمی گفتم پس اون آدم باهوشی نیست.
درسات رو هم سر وقت بخون که موقع امتحان محتاج دعا نباشی.

آشووب شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:08 ب.ظ

ساختمان داده را که باید فهمید، اسمبلی را باید فقط پاس کرد، مدار را تا چه مداری باشه؟!، پایگاه هم تا استاد کی باشه .. باز خوبه حفظیاتش کمه!!!!
دعا هم نمی‌کنم چون همیشه نتیجه معکوس می‌ده .. مگه اینکه بگم ایشالا همشو بیفتی با [...]
در ضمن استاندارد جهانی منم .. پری هم اگر اقتباسی از "فرانی و زویی"ی سالینجر هستش اصلا به دل نمی‌شینه مگه اینکه به زور بگی نه نیست یا نمی‌خواد که باشه!!!

دنیای یک ایرانی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ب.ظ http://mehdi110.blogspot.com

بستگی به استادت داره که مفت و مجانی بهت نمره میده یا نه! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد