مینویسم اما نه حالا حالاها ...

سلام! پیروشکستن انگشت اشاره دست چپم! دست راستم دیروز بر اثر تصادف با یه موتور شکست!

درنتیجه دیگه اصلاً نمیتونم زیاد تایپ کنم...

تا بعد ....

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:33 ق.ظ


****اتفاقی پیدات کردم بس که ازت بی خبر بودم خدا دلش برام سوخت. حق با تو بود وقتی شناخته می شیم نمی تونیم حرفامونو بزنیم و میفتیم به خود سانسوری. جدا دست راستت شکسته؟

چقدر من باید مصیبت بکشم. این امتحان الهیه نه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ق.ظ

بازم بگم که
می‌تونستم خودمو مخفی کنم ولی این تومرام دوستیهای پایدار و صادقانه نیست.

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:55 ق.ظ

نظرارو حذف کن .

فربد پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:06 ق.ظ

خدا بد نده!!! انشاالله زودتر خوب بشی. همیشه خوش و خزم باشی.

مهدی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:48 ق.ظ http://mdn110.persianblog.com

سلام از این خبر ناراحت شدم امیدوارم به زودی دستت خوب شود امیدوارم همیشه تنت سالم و دلت شاد باشد دوستارت مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد