وارد حمام شدم ....

طبق معمول اول یه کم خیس خوردم ....

بعد سرم رو شامپو مالی کردم ...

بعد خودمو شستیدم ...

بعد رفتم زیر دوش آب خنک ....

بعد .......

.

.

.

هیچی ... یه کف حوم پر از خون شد ...

آیینه افتاد رو سرویس داخل حمام .... سرویس دسشتویی هم افتاد رو ساق پای بنده ... و یک شکاف عمیق ایجاد فرمود ....

حالا فک کن ... منم نمیدونستم چه خاکی تو سرم کنم .... حوله ام رو هم یادم رفته بود ببرم ... دیگه خودت تصور کن ....

حالا اینا هیچی ....

رفتم این خانمه بدنجنس ... از این آمپولهای بی حسی زد به پام که بخیه اش کنه ... جیغ تا آسمون هفتم میرفت ... البته اگه جلو دهنم رو نمیگرفتم ... ولی من رعایت حیا رو کردم و دو دستی جلوی هوارم رو گرفتم ...

در نتیجه سر درد شدم ..

البته باز نمیدونم سر دردم از درد بود یا از هر و کر این دو تا پرستار خانم با اون آقای دکتری که انگاری جای بخیه پای بنده دارن گپ میزنن و قاه قاه میخندن ....

اومممم .

.

.

پام اوف شد ....

اونم کجا .... ساق پام .... اونم روش ....

پنجشنبه مهمونی داشتیما .. حالا مجبودم شلوار بپوشم ...

.

.

.

نمی خوام ......

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:58 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

چه شیرین می نویسی . خدا بد نده . امیدوارم زودی خوب شی . ( از ته و توه های اورکات پیدات کردم )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد