امروز برای من روز ....

نمیدونم خوب ... بد ..... نمیدونم ..... امروز بعد از مدتها بغض کردم ..... خیلی وقت بود که اینطور نشده بود .... اکثرا یا عصبانی میشم و داد میزنم یا میزنم زیر گریه ... یا غش غش میخندم .... یا در و دیوار رو میترکونم ....

ولی امروز بغض کردم ..... تمام قوام رو هم جمع کردم که نترکه .... نشد .... هر چی خواستم از زیرش در برم نشد .... بغض بزرگ گلوم رو گرفت و نفسم رو بند آوورد .... ولی

نترکید ....

نمیدونم بهش میگن موفقیت ؟! یا شکست ..... نه ............. من امروز با موفقیت بغضم رو تو خودم خورد کردم ....

میدونی ...

شاید یه کم آدمتر شده باشم ...

در جهانی که عصا از کور میدزدند .... پی محبت گشتن حماقت است ..... یا تو اون چیزی هستی که باید یا اینکه ننه من غریبم بازی درنیار که اینجا رو باختی ...... گه هم بارت نمیکنن ..... تا وقتی خمیر قابل انعطافی باشی .... میتونی وجود داشته باشی ......... و گر نه ......... گور پدر پدر فلانت ....

یادش خیر ی خانم رضایی بود و یه دنیا نصیحت ( معلم ادبیاتمون بود)

میگفت :

ای خانم .... اون موقع ها مردم بیکار بودم مجنون و فراد میشدن ... .الا .... مجنون کار نداشت بکنه میرفت به لیلی فکر میکرد

الان دیگه مردم وقت این کارا رو ندارن ....

کار

زندگی

کامپوتر

اینترنت

اونترنت

تلفن

تلویزون

ماهواره

اووووووووووووووووه

الان دیگه کی وقت داره بره سراغ دل ....

.

.

.

.

چند وقت دگه ازت میپرسن : خب اون چی شد ؟

جواب میدی : چه میدونم , با خودش درگیر بود. جنبه نداشت . حالیش نمیشد من چی میگم و چی میخوام منم گفتم گور بابات .... خوش اومدی ....

اونوقت دوتای غش غش میخندن .....

زندگی همینه .....

توش ننه من غریبم بازی دربیاری ....... از رو شیکمت حرف زدی .......... نزدی .........


خب خب کوچولوی ۲۲ ساله
از این ماجرا چه درسی گرفتی؟
آقا اجازه !
فهمیدیم که .......

نظرات 4 + ارسال نظر
بهرام دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ http://dokhtarankimiagar.blogsky.com

نه بابا کی گفته همین حالا هم دله که همه کارست این همه مدل مشغولی گفتی هیچ کدوم جای دل رو نمی گیرن باورت نمیشه؟؟؟

سید عدنان دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

خوب همه ی اینترنت و اونترنت و تلفن و .. رو خیلی ها واسه دلشون استفاده میکنن همیشه ی خدا دل و عقل کار میکنن .. همیشه ی همیشه ..

سهیل دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:14 ب.ظ http://jeddinagir.persianblog.com

in rasme roozegare , ba ino ba oon boodan mohem nist , ba khod boodan o ba khod rafigh boodan mohemme . az khodet door nasho . behtarin dooste har adami khodeshe .

هیچ سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:39 ق.ظ

برای اهلی شدن باید تلاش کرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد