خمیازه های پشت سر هم ....

خستگی و کوفتکی شدید

در طول عمر 22 ساله ام احساسای که الان دارم تا حالا نداشتم ....

فقط بگم که انقدر نا ندارم که حتی کلمات رو درست تایپ کنم ....

خداوند را شکر که اکنون تکنولوژی پیشرفت کرده و میتوان با فشار اندکی رو دکمه ها کیبورد احساسات سست و بی نا رو هم بیان کرد ....

امروز امتحان دارم .... ساعت دو نیم ..... و میدونم که باز هم نمیرم امتحان بدم .... باید از اولم به حرف مامان گوش میکردم و حذف ترم میکردم .... چرا نکردم؟ .........

حقیقتش اینه که حوصله اش رو  نداشتم ....  

 

اگه به جاده  بگی ... میگه : ای تنبل ....

راست میگه ...

بد جور تنبل و بی خاصیت شدم .....

 

میدونی !

هوس مرگ کردم

یه خواب جاودانه ....

فکر کن .....

تا آخر دنیا بخوابی ....

وای چه حالی میده !

 

فکر میکنم .... با جوی که الان تو خونه حاکمه ...... همه غیر من منبع انرژی ای نمیبینن .... واسه همین همشون از من انرژی میخوان ...

ولی دیگه ندارم ....

حتی نای نفس کشیدن هم ندارم .....

کاش میشد مرد ...

مرد و خوابید .....

نکنه .... وقتی مردی هم نتونی بخوابی؟ ........

ولش کن ..... نمیخوام بمیرم ..

میخوام بخوابم ....

ها .......

میدونی الان به کی حسودیم میشه ...

به خرسهای قطبی که 6 ماه سال رو یه بند میخوابن ...

به به

حالی میکنن ها ....

یا بهادر تو اوسا بابا ....

یا خلخته .....

 

میدونم ... الان دنیا هم خراب بشه برام مهم نیست

ولی بدیش اینه که بعدا عواقب داره

الان حالیم نیست ....

 

بیخیال

ترس از رنج کشیدن سخت تر از خود رنج کشیدنه !!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سید عدنان سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

آخی..دلم سوخت..

گلادیاتور سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام.منو که میشناسی خانوم تغییر یافته؟! همه چیز تغییر پیدا میکنه!حتی همین حال تو! فقط سعی کن زیاد زیاد هم بیخیال نشی!به قول خودت عواقبش بیشتر ناراحت کننده هستن! ولی باید گفت واتعجاااااا!!!!!
به هر حال !امیدوارم از این وضع نجات پیدا کنی!
قربانت!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:28 ب.ظ

tytdrdtdr

آشووب چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ب.ظ

ای کاش آب بودم
گر می‌شد آن باشی که خود می‌خواهی.ـ
آدمی بودن
حسرتا
مشکلی‌ست در مرز ناممکن
مگر نمی‌بینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد