چهار میثاق در فرهنگ سرخپوستان وجود داره که به من خیلی کمک کرد :

 

اولین میثاق : با کلام خود گناه نکنید

دومین میثاق : هیچ چیز را به خود نگیرید

سومین میثاق : تصورات باطل نکنید

چهارمین میثاق : همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید

 

تقدیم به حلقه آتش

آنان که این راه را رفته اند

انان که در راهند

و آنان که خواهند آمد تا قدم در راه بگذارند

 

 

شکر , آفریدگار جهان , برای موهبت زندگی که به من دادی .

شکر , برای هر آنچه حقیقتاً نیازمندش بودم و به من دادی .

شکر , برای تجربه به این زیبایی و این ذهن شگفت انگیز .

شکر ,  برای اینکه با همه عشقت , با روح پاک و بیکرانت , با نور گرم و درخشانت در درون من زندگی می کنی .

شکر برای اینکه از کلام من , چشمان من و قلب من استفاده میکنی تا عشقت را به هر جا که میروم با دیگران تقسیم کنم .

من تو را همانگونه که هستی دوست دارم و چون آفریده تو هستم خودم را همانگونه که هستم دوست دارم .

مرا یاری ده تا عشق و آرامش را در قلب خویش حفظ کنم و از این عشق راه نوی زندگی را بسازم ؛ تا بتوانم باقی زندگی را در عشق به سر ببرم .

آمین ...

 

 

کتاب چهار میثاق اثر دون میگوئل روئیز

برگردان دل آرا قهرمان

 

رو اگه وقت کردی حتما بخون ...

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
هيلا شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:03 ب.ظ http://morteza82.blogspot.com

خـــــــــــــــــــــــیــــــــــــــ-لی قشنگ نوشتـــــــــــــی

احسان(پسرایرونی) شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:56 ب.ظ http://pesarironi.com

سلام شیرین شیرینم چطوری ؟ والا ما که همیشه و همه حال به یاد شما هستیم و دلمون براتون تنگ شده :) در مورد کتاب هم عجب کتاب خداییه من که پایه شدم حتما بخرم و بخونمش :) موفق باشی. فعلا بای بای

علی عاشق پیشه یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:51 ق.ظ http://aerospace1.persianblog.com

سلام شیرین بابا کی گفته من ناراحت شدم دخترک کوچولو.
عاشق باشی و پایدار

بانو یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 02:10 ق.ظ http://banoo.blogsky.com

سلام آبجی

خب شیرین خانوم اگه حوصلتو بدی به من من اونوقت بهانه از کجا بیارم که چرا ننمینویسم؟؟؟؟؟

بعدشم اینا هم قشنگ بودن هم قابل فکر هم کامل انتخاب قشنگی بود منم سعی میکنم وقتی پولدار شدم اینو بخرم ...اینم رفت پیش ۹۹۹ تا کتاب دیگه شد ۱۰۰۰ تا .

باشه باشه پولدار بشم میخرمش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد